Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego Szczecin zapewnia dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej WSPR Szczecin.
Data publikacji strony internetowej: 30.03.2023
Data sporządzenia deklaracji
- Data aktualizacji oświadczenia: 30.03.2023
- Data aktualizacji oświadczenia: 30.03.2024
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- brak alternatyw tekstowych dla niektórych elementów graficznych.
- brak napisów rozszerzonych (na żywo) oraz transkrypcji podstronie Stream z Duńskiej ze względu na specyfikę treści.
- dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej lub są w formatach z ograniczeniem w edycji treści.
- archiwalne aktualności mogą być częściowo niedostępne względu ich datę publikacji.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 30.03.2023
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 30.03.2023
Deklarację sporządzono na podstawie badania przeprowadzonego przez podmiot zewnętrzny: Wisedigital.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada Sekretariat WSPR.
E-mail: sekretariat@999.szczecin.pl
Telefon: 91 888 42 00
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Sekretariat
- Adres: ul. Twardowskiego 18, 70-320 Szczecin
- E-mail: sekretariat@999.szczecin.pl
- Telefon: 91 888 42 00
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.